Search
Obsługa Pomoc
Dla prasy

Dziennikarzy oraz przedstawicieli mediów prosimy o kontakt mailowy: [email protected]

INEA to dostawca Internetu światłowodowego, telewizji, telefonii oraz usług profesjonalnych dla biznesu i data center. Obecna jest w segmencie klientów indywidualnych, firm, jednostek samorządowych, szkół i instytucji. Według rankingu głównego Speedtest.pl za lata 2017-2021 INEA to dostawca najszybszego Internetu w Polsce.

Z usług INEA korzysta obecnie blisko 300 000 klientów indywidualnych oraz prawie 3000 szkół.


28 sierpnia 2017

INEA - dobrzy ludzie od internetu

„Supermiło, że jesteś naszym klientem.” „Bardzo, ale to bardzo nam na to Tobie zależy.” To wybrane hasła z nowej kampanii wizerunkowej INEA pod wspólnym motywem „Dobrzy ludzie od internetu”. Wraz z jej startem największy dostawca usług multimedialnych z Wielkopolski rozpoczyna również całodobową obsługę klientów za pośrednictwem aplikacji mobilnej i rezygnuje ze skomplikowanego IVR.

INEA rozpoczyna szeroko zakrojone działania, akcentujące wysokie zaangażowanie dostawcy usług w obsługę. Z jednej strony, mają one charakter wizerunkowy i opierają się na kampanii „Dobrzy ludzie od internetu”, z drugiej – mają wymiar praktyczny, za sprawą zmian w obsłudze klienta. Po raz pierwszy twarzami prowadzonych działań, skierowanych do klientów indywidualnych, zostali pracownicy INEA, reprezentujący różne działy w firmie – od Sprzedaży, Obsługi, Wsparcia Technicznego, po HR czy Marketing.

- Idea naszych działań jest prosta. Chcielibyśmy, aby klienci wiedzieli, że współpracując z nami, są pod dobrą opieką. Aby wiedzieli, że zawsze - również, gdy czytają te słowa - ktoś w INEA czuwa, by z ich internetem, telefonem i telewizją było wszystko ok. – mówi Michał Bartkowiak, Członek Zarządu INEA.

Jednocześnie INEA wprowadza spore udogodnienia dla klientów, w pierwszej kolejności zwracając się do tych, którzy korzystają z jej aplikacji mobilnej. Dotychczas, z poziomu smartfonu umożliwiała ona np. przejrzenie listy wypożyczonych filmów, zamówienie dostępu do wydarzeń specjalnych typu pay-per-view, czy zapłacenie rachunku. Teraz, za pośrednictwem aplikacji mobilnej INEA klienci indywidualni i biznesowi uzyskali możliwość całodobowego kontaktu z infolinią. Dodatkowo, jeszcze w tym roku operator uruchomi w aplikacji usługę chatu online.

- W ciągu kilku miesięcy od uruchomienia naszej aplikacji widzimy rosnące zainteresowanie jej wykorzystaniem. Rozwój aplikacji mobilnej i udostępnianie nowych funkcjonalności dla klientów to kierunek, w którym chcemy zmierzać – Michał Bartkowiak, Członek Zarządu INEA.

Operator zmienił również zasady łączenia się za pośrednictwem infolinii. Zrezygnował ze skomplikowanego IVR (ang. Interactive Voice Response), który dotychczas wymagał od klientów m.in. wpisania numeru identyfikacji oraz zdefiniowania tematu rozmowy. Teraz połączenie z konsultantem następuje bez takiej konieczności, zaraz po powitaniu.

Aplikacja INEA jest dostępna w AppStore oraz Google Play. Nowa kampania ruszyła 28 sierpnia br. i potrwa do końca roku. Będzie prezentowana głównie w internecie, ale też w TV i radiu.

Przeczytaj także

  • 13 kwietnia 2022

    FESTIWAL NAJLEPSZYCH OFERT. NOWA KAMPANIA INEA

    Najszybszy Internet w Polsce, rewolucyjna telewizja HIWAY 4K z ponad 200 kanałami i paczkami kanałów bez przywiązania lub niekwestionowany hit czerwonego dywanu... telefonia komórkowa od 14,90 zł miesięcznie. To tylko niektóre z gwiazd nadchodzącego Festiwalu Najlepszych Ofert w INEA.
  • 8 lutego 2022

    DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU. DARMOWY PAKIET BEZPIECZEŃSTWA DLA KLIENTÓW INEA.

    Z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu INEA przygotowała niespodziankę dla swoich klientów – trzymiesięczną darmową licencję na korzystanie z Pakietu Bezpieczeństwa INEA SAFE. Żeby ją otrzymać, wystarczy odpowiedzieć na kilka prostych pytań związanych z oferowaną przez INEA usługą.
Chat