Search
Obsługa Pomoc
Dla prasy

Dziennikarzy oraz przedstawicieli mediów prosimy o kontakt mailowy: [email protected]

INEA to dostawca Internetu światłowodowego, telewizji, telefonii oraz usług profesjonalnych dla biznesu i data center. Obecna jest w segmencie klientów indywidualnych, firm, jednostek samorządowych, szkół i instytucji. Według rankingu głównego Speedtest.pl za lata 2017-2021 INEA to dostawca najszybszego Internetu w Polsce.

Z usług INEA korzysta obecnie blisko 300 000 klientów indywidualnych oraz prawie 3000 szkół.


12 kwietnia 2017

Pobierz aplikację mobilną INEA

INEA, jako pierwszy dostawca usług multimedialnych w Polsce, przygotowała dla swoich klientów aplikację do zarządzania usługami na urządzenia mobilne. Z poziomu smartfonu bądź tabletu umożliwia ona np. przejrzenie listy wypożyczonych filmów, zamówienie dostępu do wydarzeń specjalnych typu pay-per-view, czy zapłacenie rachunku. To druga aplikacja mobilna dla klientów INEA po udostępnionej przed trzema laty aplikacji telewizyjnej INEA Online TV.

 

Nowa aplikacja jest dostępna w AppStore oraz Google Play. Umożliwia obsługę klienta bez konieczności kontaktu z infolinią czy odwiedzin w salonie sprzedaży INEA.

 

- Wykorzystanie do obsługi klienta urządzeń mobilnych, które codziennie użytkujemy, jest naturalnym rozwiązaniem, wychodzącym naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Wiele osób wybiera je dzisiaj jako pierwszy punkt kontaktu z obsługą klienta. Doskonałym przykładem takiej sytuacji jest sektor bankowy. Jestem przekonany, że zmiany, które wprowadzamy poprawią komfort korzystania z naszych usług i polepszą komunikację z klientami – mówi Michał Bartkowiak, Członek Zarządu INEA.

 

Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej za pomocą loginu bądź odcisku palca klient ma możliwość szybkiego podglądu wszystkich aktywnych umów, przypisanych do nich urządzeń oraz usług, z których korzysta. Zyskuje też możliwość zamówienia dostępu do wydarzeń specjalnych typu pay-per-view lub skorzystania z wybranych promocji. Podobnie, jak podczas kontaktu z infolinią INEA, klient ma dostęp do aktualizacji swoich danych - numerów telefonów, adresu mailowego i adresu korespondencyjnego. W części „Komunikaty” sprawdzi aktualne informacje dotyczące prac planowych, ewentualnych usterek oraz zgłoszonych spraw wraz z ich aktualnym statusem.

 

Rozbudowana jest część aplikacji poświęcona płatnościom. Klient ma w niej możliwość sprawdzenia salda opłat i informacji o sumie opłat naliczonych za poszczególne usługi. Aplikacja umożliwia zapłacenie rachunku przelewem bankowym, za pomocą karty płatniczej lub w punkcie obsługującym kody QR. Przed wykonaniem płatności można zapoznać się z billingiem telefonicznym i listą wypożyczonych filmów. Istnieje również możliwość dodania do kalendarza przypomnienia o terminie płatności.

 

W każdej chwili klient z poziomu aplikacji może połączyć się bezpośrednio z konsultantem lub sprawdzić lokalizację najbliższego salonu sprzedaży INEA. Dodatkowo, można w prosty sposób skorzystać z usługi INEA Online TV.

 

Pobierz aplikację na system Android z Google Play lub system iOS z App Store.

Przeczytaj także

  • 13 kwietnia 2022

    FESTIWAL NAJLEPSZYCH OFERT. NOWA KAMPANIA INEA

    Najszybszy Internet w Polsce, rewolucyjna telewizja HIWAY 4K z ponad 200 kanałami i paczkami kanałów bez przywiązania lub niekwestionowany hit czerwonego dywanu... telefonia komórkowa od 14,90 zł miesięcznie. To tylko niektóre z gwiazd nadchodzącego Festiwalu Najlepszych Ofert w INEA.
  • 8 lutego 2022

    DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU. DARMOWY PAKIET BEZPIECZEŃSTWA DLA KLIENTÓW INEA.

    Z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu INEA przygotowała niespodziankę dla swoich klientów – trzymiesięczną darmową licencję na korzystanie z Pakietu Bezpieczeństwa INEA SAFE. Żeby ją otrzymać, wystarczy odpowiedzieć na kilka prostych pytań związanych z oferowaną przez INEA usługą.
Chat