INEA to dostawca Internetu światłowodowego, telewizji, telefonii oraz usług profesjonalnych dla biznesu i data center. Obecna jest w segmencie klientów indywidualnych, firm, jednostek samorządowych, szkół i instytucji. Według rankingu Speedtest.pl za lata 2017-2021 INEA to dostawca najszybszego Internetu w Polsce.
Z usług INEA korzysta obecnie ponad 300 000 klientów indywidualnych oraz prawie 3000 szkół.
Aby ułatwić korzystanie z usług telekomunikacyjnych osobom niepełnosprawnym, INEA wprowadza udogodnienia w obsłudze Klienta. Od dziś można pobrać z naszej strony dokumenty sprzedażowe, w których wykorzystano większą czcionkę i dodatkowe odstępy między liniami tekstów - mamy nadzieję, że te zmiany ułatwią korzystanie z dokumentów osobom niedowidzącym.
Ponadto, Klient na życzenie może również otrzymać dostosowane w podobny sposób dokumenty promocyjne. Przygotujemy i dostarczymy je drogą elektroniczną nie później niż w ciągu 30 dni. Na wsparcie naszych Konsultantów mogą liczyć również osoby niepełnosprawne odwiedzające Biura Obsługi Abonenta INEA. Konsultanci udzielą pomocy podczas wypełniania dokumentów, skonfigurują urządzenia oraz usługi głosowe, a także wyjaśnią wszelkie kwestie techniczne oraz sprzedażowe.
Już teraz w ofercie INEA są dostępne na zamówienie modele aparatów telefonicznych, których parametry dostosowano do potrzeb osób niedowidzących - przystosowano klawiaturę telefonu, dla osób osób słabosłyszących udostępniono wzmacniacz słuchawkowy oraz pętlę indukcyjną, a dla osób niepełnosprawnych ruchowo – możliwość szybkiego wybierania numeru.
W najbliższych miesiącach będziemy rozwijać zakres ułatwień dla osób niepełnosprawnych. Nasze Biura Obsługi Abonenta zostaną zmodernizowane tak, aby w możliwie najłatwiejszy sposób przedstawiać ofertę INEA osobom niepełnosprawnym, a w przyszłym roku do potrzeb osób niepełnosprawnych zostanie dostosowana strona internetowa INEA.