Stan swojego salda możesz szybko sprawdzić w Moja INEA. Pojawia się on po zalogowaniu oraz w zakładce „Moje Płatności”. Jeśli kwota wynosi 0, to nie masz żadnych zaległości. Kwota dodatnia wskazuje wymaganą należność, a ujemna nadpłatę.
Korzystając z e-rachunku w dniu jego wystawienia otrzymujesz na wskazany adres mailowy powiadomienie o tym fakcie, chyba, że zrezygnujesz z takiej opcji. Wiadomość ta zawiera numer i termin płatności rachunku oraz informację o saldzie w pozycji „Twoje saldo”.
W celu sprawdzenia zestawienia
należności i wpłat:
W tabeli pojawią się należności, wpłaty oraz saldo za każdy kolejny miesiąc. Po kliknięciu w „Szczegóły” zobaczysz pozycje znajdujące się na rachunku wraz z kwotami oraz terminem płatności z podziałem na miesiące. Kolejne kolumny zawierają informacje o dokonanych wpłatach (kwota, termin oraz forma), a ostatnia wykazuje stan salda na ostatni dzień danego miesiąca.