Search
Obsługa Pomoc
Aktualności INEA

30 czerwca 2015

Zdobądź bilety na pożegnalny koncert VIOLETTA: LIVE!


Uwaga, ogłaszamy konkurs dla wszystkich fanów znanej na całym świecie Violetty!
Nagrodą główną jest potrójny bilet na koncert gwiazdy (w Warszawie)! Co zrobić, by wygrać? Wystarczy, że w zdjęciu pod postem pokażesz jak przywitasz wokalistkę w Polsce :) Pamiętajcie, że nagrodzimy tylko najciekawsze zgłoszenia. Macie czas do 10 lipca.

To nie wszystko - do rozdania mamy również 10 unikatowych zestawów gadżetów koncertowych!

Zostań fanem i wygraj bilet! Szczegóły: na https://www.facebook.com/INEA


„VIOLETTA LIVE”
BĘDĄ KOLEJNE KONCERTY W POLSCE


W ZWIĄZKU Z NIEBYWAŁĄ POPULARNOŚCIĄ MARCOWYCH KONCERTÓW W ŁODZI, W SIERPNIU 2015 R. MIĘDZYNARODOWE TOURNÉE „VIOLETTA LIVE” PRZYJEDZIE DO WARSZAWY I KRAKOWA
BILETY NA KONCERTY W ŁODZI ZOSTAŁY WYPRZEDANE W CIĄGU ZALEDWIE KILKU GODZIN OD OTWARCIA SPRZEDAŻY

Z uwagi na ogromne zainteresowanie koncertami „Violetta Live” w Łodzi, The Walt Disney Company Polska ogłasza, że Martina Stoessel wraz z resztą obsady powróci do Polski z międzynarodowym tournée jeszcze w 2015 roku. Koncerty odbędą się w Warszawie 22 sierpnia 2015 o godz. 19:00 oraz w Krakowie 25 sierpnia 2015 o godz. 19:00.

TERMIN I MIEJSCE KONCERTU DATA MIASTO MIEJSCE GODZINA
22 sierpnia 2015 r. Warszawa Stadion Narodowy 19:00
25 sierpnia 2015 r. Kraków Kraków Arena 19:00

Więcej informacji na stronie: www.disney.pl/violettalive


Podczas koncertu „Violetta Live” wystąpią członkowie obsady serialu z Martiną Stoessel, grającą tytułową Violettę, na czele. Na scenie dołączą do niej Jorge Blanco (Leon), Diego Dominguez (Diego), Facundo Gambande (Maxi), Mercedes Lambre (Ludmiła), Candelaria Molfese (Camila), Samuel Nascimiento (Broduey), Alba Rico Navarro (Naty) i Ruggero Pascquarelli (Federico). Na scenie do aktorów dołączy ekipa energicznych tancerzy i fantastyczny zespół muzyczny. Na koncercie pojawią się najlepsze piosenki z 1., 2. i 3. sezonu przebojowego serialu. Niesamowita scenografia, gra świateł, wymagająca choreografia i olśniewające kostiumy – to wszystko będzie czekać na fanów „Violetty” podczas niezapomnianego koncertu „Violetta Live”. Ponadto widzowie zobaczą spektakularne efekty wizualne, w tym śnieg, 4500 kg confetti i 20,000 kg pirotechniki podczas całej europejskiej trasy koncertowej oraz będą mogli podziwiać artystów latających nad sceną i wśród publiczności. A wszystko to będą mogli obejrzeć na 240 m² ekranów HD LED. Nad trasą czuwa produkcja składająca się ze 130 osób, a całą scenografię, kostiumy, itp. przewozi na terenie Europy aż 8 tirów.
Pierwszą trasę koncertową z przełomu 2013 i 2014 roku, „Violetta In Concert”, rozpoczął we wrześniu 2013 r. występ w Asunción (Paragwaj). Następnie grupa przeniosła się do Europy i zagrała tam 62 koncerty w 15 miastach Hiszpanii, Włoch i Francji. Na 200 koncertów w 12 krajach sprzedano niemal milion biletów. Dopełnieniem tournée było wydanie filmu koncertowego, na którym, oprócz pełnego występu, znalazły się sceny zza kulis.
Trwają zdjęcia do trzeciego sezonu serialu, a „Violetta” święci tryumfy na każdym rynku, na którym się pojawia. Nazywana pierwszą „operą mydlaną” dla dzieci, produkcja skupia widzów wokół emocjonujących zwrotów akcji w życiu utalentowanej Violetty, która śpiewem i tańcem toruje sobie drogę przez trudności jej nastoletniego życia, kiedy to po wielu latach spędzonych w Europie wraca do rodzimego Buenos Aires. „Violettę”, dubbingowaną w 15 językach, między kwietniem a czerwcem 2014 r. obejrzało ponad 40 milionów widzów. Violetta jest również ulubioną postacią wśród dziewczynek w wieku 6-14 lat w Polsce, Francji, Hiszpanii, Włoszech oraz Belgii Południowej.
„Violetta” okazała się wielkim sukcesem w wielu kategoriach produktowych, obejmujących modę, akcesoria do domu, artykuły papiernicze, kosmetyki, zabawki, elektronikę, książki i czasopisma. Ścieżka dźwiękowa serialu wielokrotnie pokryła się platyną, sprzedając się na całym świecie w nakładzie ponad dwóch milionów kopii. „Violetta” ma ponad 350 milionów odsłon na portalu YouTube, a we Włoszech, Hiszpanii i Francji przebija Justina Biebera w ilości wyszukiwanych fraz.
Charlie Coleman, wiceprezes działu marketingu dla Violetta EMEA z The Walt Disney Company EMEA, mówi: „Choć „Violetta” była w zamyśle serialem telewizyjnym, od początku było wiadomo, że ma potencjał, by zostać wieloplatformową produkcją. Z muzyką i tańcem w sercu każdej opowieści, występy na żywo oryginalnej obsady podczas pierwszego tournée pozwoliły Disneyowi zacieśnić więzi między „Violettą” a jej widownią. Jesteśmy poruszeni niezwykłym przyjęciem koncertów przez publikę z Hiszpanii, Włoch i Francji. „Violetta Live” to zupełnie nowy koncert, który umożliwi europejskim fanom zobaczenie, jak gwiazdy „Violetty” na żywo wykonują ich ulubione piosenki”.

KONTAKT DLA MEDIÓW:
Marta Grant
Head of PR and Corporate Comms
[email protected]
Tel. (22) 579 33 41

The Walt Disney Company Polska (TWDC)

Przeczytaj także

  • 10 kwietnia 2024

    JESZCZE WIĘCEJ SPORTOWYCH EMOCJI!

    Fanatycy sportu i sezonowi oglądacze! Mamy dla Was dobre wieści
  • 29 marca 2024

    Koszyk pełen niespodzianek! Dodatkowe kanały za free

    Na święta i po świętach mamy dla Was wielkanocne niespodzianki od zajączka! Na świąteczny seans polecają się kanały w otwartym dostępie!
Chat