Zlecenie przeniesienia usług jest bezpłatne. Jest ono uzależnione od warunków i możliwości technicznych. Jeżeli podpisana oferta tego wymaga, może pojawić się opłata aktywacyjna oraz opłata za wymianę/wydanie sprzętu. Jeśli wymagany będzie dodatkowy nakład pracy, zostanie doliczona opłata według przedstawionego kosztorysu. Szczegóły dotyczące takiego zlecenia przedstawi Ci nasz pracownik. Należy pamiętać, aby zabrać ze starego adresu nasze urządzenia, np. dekodery, modem, jeśli zostaniesz o to poproszony.
Cesja jest bezpłatna. Można jej dokonać tylko w salonie INEA. Wystarczy, że w tym samym momencie pojawi się cedent i cesjonariusz, którzy podpiszą dokumenty przeniesienia praw i obowiązków.
Cesji może dokonać pełnomocnik, reprezentując obie strony, pod warunkiem dopisania na obu pełnomocnictwach klauzuli o treści:
„Oświadczam, iż pełnomocnik (imię i nazwisko) jest na podstawie pełnomocnictwa udzielonego w dniu (…) upoważniony do dokonania w moim imieniu przeniesienia (cesji) praw i obowiązków wynikających z Umowy abonenckiej (…) na rzecz pełnomocnika/na moją rzecz*”
Cesjonariuszowi przypisywany jest nowy numer konta do dokonywania wpłat za usługi.
Cedent nie może mieć w INEA żadnych zaległości płatniczych na dzień zlecania cesji, a wszelkie nadpłaty podlegają zwrotowi i nie przechodzą na cesjonariusza. Cesja wchodzi w życie z pierwszym dniem kolejnego miesiąca kalendarzowego.
*wersja zależy od tego, kto dokonuje czynności cesji: cedent czy cesjonariusz.
Zmiana Dostawcy Internetu z zachowaniem ciągłości świadczenia usług realizowana jest w wyłącznie w salonach INEA.
W czasie wizyty nasz pracownik zweryfikuje możliwości techniczne do świadczenia usługi we wskazanej przez Ciebie lokalizacji, a następnie wypełni z Tobą wniosek o Zmianę Dostawcy Internetu.
Podpisany wniosek należy w ciągu 21 dni dostarczyć do obecnego Dostawcy Internetu, celem rozpoczęcia procesu migracji. W przypadku przekroczenia wskazanego terminu wniosek o przeniesienie usługi zostanie anulowany.
Poinformujemy Cię o planowanej dacie wyłączenia usługi u obecnego Dostawcy i umówimy termin montażu, niezwłocznie po otrzymaniu informacji o wyznaczonej dacie wyłączania usługi przez obecnego Dostawcę.
W czasie montażu nasz pracownik dostarczy i podpisze z Tobą Umowę na Internet oraz protokół aktywacji usługi, po którym nastąpi rozpoczęcie świadczenia usług przez INEA.
Wzór wniosku znajdziesz TUTAJ