Obsługa klienta

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak podłączyć telefon stacjonarny w sieci INEA? Dowiedz się więcej
  • Czy telefon będzie działał jeśli zabraknie prądu? Dowiedz się więcej
  • Co zrobić, gdy występują zakłócenia podczas połączeń? Dowiedz się więcej
  • Co zrobić z brakiem sygnału w słuchawce? Dowiedz się więcej
  • Co zrobić, jeśli występują problemy z usługami dodatkowymi (np. poczta głosowa, blokada połączeń)? Dowiedz się więcej

Telefon stacjonarny – usługi dodatkowe

Nie chcesz przegapić ważnego połączenia, podczas gdy prowadzisz inną rozmowę telefoniczną? Często bywasz na spotkaniach i nie masz możliwości odebrania telefonu stacjonarnego? Twoja praca wymaga regularnego organizowania telefonicznych konferencji? Dzięki usługom dodatkowym oferowanym abonentom telefonii stacjonarnej INEA, takie sytuacje nie będą już problemem. Usługi dodatkowe, takie jak przekierowania połączeń, poczta głosowa czy połączenia oczekujące sprawią, że korzystanie z telefonu stacjonarnego w INEA stanie się jeszcze bardziej praktyczne i wygodne.

Pokaż więcej

Korzyści posiadania MOJA INEA

  • Sprawdzisz saldo, faktury i swoje płatności
  • Zapłacisz online przelewem lub kartą
  • Uruchomisz usługi dodatkowe
  • Napiszesz do nas
Chat