al. 1 Maja 1
62-510 Konin
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 10.30 - 18:00
tel. 664 151 819
Pamiętaj!
Nie odbieramy sprzętu przywiezionego osobiście do siedziby firmy w Wysogotowie lub do punktów obsługi klienta.
Zwrotu możesz dokonać poprzez jedną z dwóch opcji:
A. Bezpłatny zwrot przez Paczkomat® InPost
-> wejdź na stronę szybkiezwroty.pl/inea
-> wygeneruj kod zwrotu wypełniając formularz
-> nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie InPost
B. Zwrot kurierem lub pocztą na swój koszt
-> paczkę prześlij na adres:
Masz 14 dni na zwrot sprzętu od dnia rozwiązania umowy. W przypadku braku zwrotu lub nieterminowego zwrotu mamy prawo do naliczenia kary umownej, zgodnie z Cennikami usług i czynności dodatkowych dostępnymi w sekcji z cennikami.
Sprzęt to wszelkie urządzenia powierzone Ci przez INEA, w szczególności dekodery, karta SMART, modemy, bramki głosowe, zasilacze i przewody zasilające oraz konwertery.
Bezpiecznie odłącz sprzęt:
Uwaga! Nie kieruj wzroku na końcówkę kabla światłowodu. |
|
REKLAMACJĘ MOŻESZ ZŁOŻYĆ Z 3 POWODÓW:
Reklamacja może zostać złożona w terminie 12 miesięcy od dnia, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu usług telekomunikacyjnych, lub od dnia, w którym usługa miała być wykonana, lub od dnia, w którym została doręczona faktura zawierająca nieprawidłowo obliczone należności.
INFORMACJE, JAKIE POWINIENEŚ ZAWRZEĆ W REKLAMACJI TO:
REKLAMACJE MOŻESZ ZGŁOSIĆ:
INEA sp. z o.o. Dział Reklamacji
ul. Wierzbowa 84, Wysogotowo
62-081 Przeźmierowo
Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni. Jeśli reklamacja złożona przez Ciebie w formie telefonicznej, elektronicznej lub listownej nie zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, zostanie do Ciebie wysłane potwierdzenie przyjęcia reklamacji.
Oświadczenie o rozwiązaniu umowy lub odstąpieniu od umowy możesz złożyć elektronicznie z wykorzystaniem zdalnych kanałów kontaktu takich jak Moja INEA oraz aplikacja INEA. Poniżej znajduje się ścieżka ułatwiająca złożenie oświadczenia:
Moja INEA:
Wybierz „kontakt”, następnie „zgłoś sprawę”. Wybierz temat kontaktu „oferta” i dalej „rezygnacja z usług”.
Aplikacja INEA:
Wybierz „kontakt”, następnie „napisz do nas”. Wybierz temat kontaktu „oferta” i dalej „rezygnacja z usług”.
Oświadczenie możesz złożyć również w każdym salonie INEA lub wysłać pocztą na adres:
INEA sp. z o.o.
Wysogotowo
ul. Wierzbowa 84
62-081 Przeźmierowo
Sprawdź, co u nas
Bądź na bieżąco
Śledź nas na portalach Facebook, Instagram praz Linkedin. Dowiesz się z nich o naszych aktualnych promocjach, akcjach czy oknach otwartych dla naszych klientów.