Kontakt • INEA
Obsługa klienta

Infolinia

Infolinia sprzedażowa

TEL. 61 222 22 22

Infolinia obsługowa

TEL. 61 226 66 66
Przed wybraniem numeru przygotuj wcześniej swój PESEL lub numer klienta (IDK).

Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.00 - 22.00.
W soboty, niedziele i święta w godzinach: 9.00 - 17.00

Opłata za połączenie z Infolinią jest taka, jak za połączenie lokalne.

Salony INEA

Sprawdź, gdzie znajduje się najbliższy salon INEA.

Jak wygląda zwrot sprzętu w INEA?

W przypadku złożenia wypowiedzenia Umowy abonenckiej/Usługi wyposażenie dodatkowe powinieneś zwrócić w terminie 14 dni kalendarzowych od daty rozwiązania Umowy abonenckiej. "Wyposażenie dodatkowe" są to wszelkie rzeczy powierzone Abonentowi przez Dostawcę usług, w szczególności dekodery, karta SMART, modemy, bramki głosowe, zasilacze i kable zasilające, konwertery.

Pokaż więcej

Napisz do nas

Wyślij zgłoszenie

W celu wysłania zgłoszenia zaloguj się do Moja INEA.

Adres korespondencyjny

INEA S.A

Wysogotowo,
ul. Wierzbowa 84,
62-081 Przeźmierowo

Jak wygląda złożenie reklamacji w INEA?

Reklamację możesz złożyć z trzech powodów: 

  1. Niedotrzymania terminu podłączenia usług telekomunikacyjnych określonego w Umowie abonenckiej.
  2. Niewykonania lub nienależytego wykonania usług telekomunikacyjnych.
  3. Nieprawidłowego obliczenia należności z tytułu usług telekomunikacyjnych.
Pokaż więcej

Korzyści posiadania MOJA INEA

  • Sprawdzisz saldo, faktury i swoje płatności
  • Zapłacisz online przelewem lub kartą
  • Uruchomisz usługi dodatkowe
  • Napiszesz do nas
Chat