REKLAMACJĘ MOŻESZ ZŁOŻYĆ Z 3 POWODÓW:
- Niedotrzymania terminu podłączenia usług telekomunikacyjnych określonego w Umowie abonenckiej.
- Niewykonania lub nienależytego wykonania usług telekomunikacyjnych.
- Nieprawidłowego obliczenia należności z tytułu usług telekomunikacyjnych.
Reklamacja może zostać złożona w terminie 12 miesięcy od dnia, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu usług telekomunikacyjnych, lub od dnia, w którym usługa miała być wykonana, lub od dnia, w którym została doręczona faktura zawierająca nieprawidłowo obliczone należności.
INFORMACJE, JAKIE POWINIENEŚ ZAWRZEĆ W REKLAMACJI TO:
- Imię i nazwisko lub nazwę firmy.
- Numer Klienta (IDK) lub adres świadczenia usług. Jeśli posiadasz kilka adresów świadczenia usług, koniecznie wskaż ten, którego zgłoszenie dotyczy.
- Okres, którego dotyczy zdarzenie.
- Kwotę, która się nie zgadza, jeśli reklamujesz naliczenia.
- Kwotę odszkodowania lub innej należności oraz formę ich zwrotu, jeśli takich oczekujesz i reklamujesz działanie usług.
- Okoliczności uzasadniające reklamację.
REKLAMACJE MOŻESZ ZGŁOSIĆ:
- Przez formularz zgłoszeniowy w Moja INEA wybierając temat kontaktu „Reklamacja”.
- Telefonicznie – 61 222 22 22.
- Osobiście w Salonie INEA.
- Pisemnie na adres:
INEA S.A. Dział Reklamacji
ul. Wierzbowa 84, Wysogotowo
62-081 Przeźmierowo
Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni. Jeśli reklamacja złożona przez Ciebie w formie telefonicznej, elektronicznej lub listownej nie zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, zostanie do Ciebie wysłane potwierdzenie przyjęcia reklamacji.