Nowe standardy bezpieczeństwa
Rynek usług telekomunikacyjnych w Polsce w 2022 roku był wart 42,2 mld zł. W związku z tym, że coraz więcej usług jest realizowanych za pośrednictwem Internetu, firmy z branży telekomunikacyjnej bardzo dużo wydatków przeznaczają na cyberbezpieczeństwo. Inwestycje w dodatkowe zabezpieczenia wynikają również z nowych regulacji prawnych oraz wysokiego ryzyka ataków typu ransomware.
Kolejnym wyzwaniem, jakie stoi przed firmami telekomunikacyjnymi, jest migracja do środowisk chmurowych i rosnąca liczba pracowników zdalnych. To wszystko sprawia, że pojawiają się nowe zagrożenia, które trzeba w porę wykrywać, aby nie doszło do wycieku danych lub ich całkowitej utraty przez firmę. W przyszłości możemy spodziewać się kolejnych innowacyjnych rozwiązań, które będą miały na celu usprawnienie obsługi klientów i zapewnienie im jeszcze wyższego poziomu ochrony.
Wyzwania związane z rozwojem sztucznej inteligencji
Dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji (AI) zrewolucjonizował różne aspekty działalności biznesowej firm z branży telekomunikacyjnej. Możliwość korzystania z AI zmienia podejście do realizacji poszczególnych usług i wpływa na oczekiwania użytkowników. Sztuczna inteligencja jest wykorzystywana do analizy danych, automatyzacji procesów, redukcja błędów i usprawnienia komunikacji z klientami.
Obecnie wiele firm telekomunikacyjnych korzysta już z popularnych chatbotów i wirtualnych asystentów, aby zapewnić szybką i profesjonalną obsługę o każdej porze dnia i nocy. Dzięki nim firmy są w stanie rozwiązywać więcej problemów w krótszym czasie, co korzystnie wpływa na jakość świadczonych usług i znacząco zwiększa zadowolenie klientów. Rozwój sztucznej inteligencji w najbliższych latach umożliwi lepsze zrozumienie potrzeb klientów oraz personalizację usług na niespotykaną dotąd skalę.
Większa prędkość dzięki sieci 5G
Trendy związane z Internetem i jego wykorzystywaniem nieustannie się zmieniają. Obecnie użytkownicy oczekują przede wszystkim szybkiego i bezproblemowego dostępu do różnego rodzaju usług. Uzyskanie większej prędkości pobierania danych jest możliwe dzięki rozwojowi technologii 5G. Jej główne zalety to wyższa przepustowość, niskie opóźnienia i większa pojemność sieci. Dzięki technologii 5G użytkownicy mogą:
● rozmawiać bez zakłóceń i opóźnień,
● błyskawicznie przesyłać zdjęcia i filmy,
● oglądać ulubione filmy, seriale oraz transmisje na żywo w wysokiej jakości.
Nowością w telefonach jest także możliwość korzystania ze sztucznej inteligencji, która w połączeniu z dostępem do sieci 5G pozwala na jeszcze szybsze przetwarzanie danych, bardziej zaawansowane funkcje aparatu, automatyczne dostosowywanie ustawień do preferencji użytkownika oraz wykonywanie złożonych zadań w czasie rzeczywistym.
Wybierz ofertę INEA i korzystaj z 5G już dziś!
INEA doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest nadążanie za najnowszymi trendami i dostarczanie klientom usług na najwyższym poziomie. Dlatego firma przygotowała kompleksową ofertę telefonii komórkowej, w ramach której klienci mogą cieszyć się szybkim i stabilnym Internetem 5G, a także nielimitowanymi rozmowami, SMS-ami i MMS-ami do wszystkich. Telefonia komórkowa i Internet w pakiecie od INEA to gwarancja maksymalnego komfortu i bezpieczeństwa. Innowacyjna usługa pozwala także na korzystanie z zasięgu innych sieci w ramach bezpłatnego roamingu krajowego.
Jeśli chcesz w pełni wykorzystywać możliwości sieci 5G, wybierz telefonię komórkową od INEA. To rozwiązanie zapewni Ci dostęp do bardzo szybkiego Internetu, stabilnego połączenia oraz zaawansowanych funkcji, które pozwolą Ci na płynne korzystanie z aplikacji, streamowanie wideo w najwyższej jakości i pracę zdalną bez żadnych przeszkód.