• Klient indywidualny
  • Klient biznesowy
  • Moja INEA
  • Logo INEA
  • Przejdź do koszyka

Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych – INEA sp. z o.o.
  1. Home

Definicje

Wprowadzenie

Tryb przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych

Przejdź do strony głównej
TUTAJ TEŻ JESTEŚMY
INEA
O nasKarieraBlogMedia i informacjeZrównoważony rozwójCompliance
POMOC
Częste pytaniaCenniki i regulaminyRachunki i płatnościPoradnikDokumentyInstrukcje
POZNAJ
Internet światłowodowyTelewizja HIWAYAbonament komórkowyWi-Fi 6 EXTRAINEA SAFE
ODEZWIJ SIĘ
KontaktZamów usługi: 730 20 20 20Windykacja: 61 448 48 48
Szybki kontakt dla klientów
Pobierz na AndroidPobierz na iOS
TUTAJ TEŻ JESTEŚMY
Strona INEA w serwisie Facebook. Strona otwiera się w nowym oknie
Strona INEA w serwisie Instagram. Strona otwiera się w nowym oknie
Strona INEA w serwisie YouTube. Strona otwiera się w nowym oknie
Strona INEA w serwisie LinkedIn. Strona otwiera się w nowym oknie
Regulamin serwisu
Polityka prywatności
Bezpieczeństwo
RODO w INEA