PR Manager
Praca w dziale PR jest przede wszystkim nieprzewidywalna i za to ją lubię.
W pigułce
Dbamy o dobre relacje INEA z otoczeniem i jesteśmy odpowiedzialni za budowanie profesjonalnego wizerunku firmy.
Jacy jesteśmy
Gotowi na wszystko, pełni pomysłów i zawsze profesjonalni. Nasza praca to ciągły kontakt z otoczeniem zewnętrznym INEA, na każdym kroku i każdym zdaniem budujemy wizerunek firmy, dlatego zanim podejmiemy decyzję lub wypowiemy się w jakimś temacie, sprawdzamy, w jaki sposób zostanie to odebrane i jak wpłynie na to, jak nas postrzegają.
Nasz dzień pracy
Nigdy tak do końca nie wiadomo co się wydarzy danego dnia. Często dostajemy pilne zapytania od dziennikarzy lub wiadomości od klientów. Musimy reagować na bieżąco – trzeba szybko przygotować i zredagować różnorodne komunikaty i teksty prasowe. Co najważniejsze, zawsze musimy być na bieżąco ze wszystkim, co akurat dzieje się w INEA. To praca, która wymaga umiejętności odnalezienia się w każdych warunkach – na spotkaniu z panią sołtys czy podczas wywiadu z lokalnymi mediami.
Dzięki nam
Dbamy o dobre relacje INEA z otoczeniem, mediami i najróżniejszymi instytucjami. Nasze zadanie polega w dużej mierze na tym, żeby o firmie mówiło się jak najlepiej i jak najwięcej. Większa liczba informacji o INEA, to również szansa dla klientów, żeby poznali firmę - jaka jest i co ma im do zaproponowania. Zadaniem PR jest tak kształtować obecność INEA w mediach lokalnych i krajowych, aby budować wizerunek silnej i stabilnej marki, której można zaufać.
Ścieżka kariery
Choć INEA to bardzo duża firma, dział PR jest niewielki. Jako PR Manager musisz doskonale znać firmę, wiedzieć gdzie szukać informacji, być stale na bieżąco. Obejmując to stanowisko, powinieneś mieć pełne rozeznanie w sprawach dotyczących INEA albo szybko je zdobyć. To stanowisko pozwala każdego dnia spotkać wiele inspirujących osób, więc zdecydowanie pozytywnie motywuje to do pracy.
Corporate Development Manager
Każdy klient to nowe wyzwanie. Nie ma dwóch takich samych.
W pigułce
Nasz dział to zespół handlowców, który zajmuje się sprzedażą i projektowaniem dedykowanych rozwiązań IT dla klientów korporacyjnych.
Jacy jesteśmy
Nieszablonowi. Zaskoczyliśmy już naszymi rozwiązaniami niejednego klienta. Stale rozwijamy swoją wiedzę o IT. Jest to niezbędne, jeśli chcemy być dla naszych klientów prawdziwymi partnerami biznesowymi. Zawsze proponujemy firmom zestaw usług, który jest projektowany specjalnie pod ich szczególne wymagania. Gotowe, „pudełkowe” produkty – to nie u nas. Każda podpisana z klientem umowa to dla nas nowy projekt i tworzenie rozwiązania od podstaw. Tak, aby dostarczane narzędzia w stu procentach wspomagały ich działalność.
Nasz dzień pracy
Jak w prawdziwej sprzedaży – to raj dla indywidualności. Sami planujemy własny dzień pracy. Przygotowujemy oferty, dyskutujemy z inżynierami pre sales, mamy swój udział w tworzeniu produktów, które potem sprzedajemy, czasem całe dnie spędzamy na spotkaniach z klientami. Rzadko bywamy przy biurku. Najczęściej spotkasz nas w biurach naszych klientów – to tam dzieje się nasza praca.
Dzięki nam
Gwarantujemy indywidualne podejście do potrzeb naszych klientów. Sprzedajemy tylko spersonalizowane produkty IT, a nasze doświadczenie pozwala proponować im nowatorskie, ale wcześniej sprawdzone przez nas rozwiązania. Dzięki nam mogą się cieszyć funkcjonalnościami, o których wcześniej nie mieli pojęcia albo mogli tylko pomarzyć. Gwarantujemy naszym klientom niezawodność, stabilność i pewność świadczenia usług – wszystko, czego potrzebują, aby skupić się na najważniejszej dla siebie rzeczy, czyli prowadzeniu swojego biznesu.
Ścieżka kariery
Na samym początku, żeby dobrze zrozumieć rynek, współpracujesz z małymi i średnimi firmami w zespole SME (Small and Medium Enterprises). Inżynierowie pre sales wspierają Cię przy poznawaniu charakterystyki i możliwych zastosowań produktu. To istotny moment, kiedy uczysz się specyfiki sektora telekomunikacyjnego, poznajesz skomplikowane słownictwo branżowe i praktykujesz przekładanie tej wiedzy na tworzenie konkretnych rozwiązań. Bardzo ważne jest, abyś potrafił projektowo podejść do potrzeb klienta, wskazywał mu możliwości rozwoju jego biznesu dzięki naszym usługom oraz budował partnerskie relacje. Jak już opanujesz to mistrzowsko, droga awansu w stronę sprzedaży do dużych podmiotów i kluczowych klientów INEA jest otwarta!
Trade Marketing Manager License and Content
Praca jest naszą pasją, a do telewizji od zawsze czuliśmy miętę
W PIGUŁCE
Działy License & Content oraz Trade Marketing są odpowiedzialne za wielopoziomową współpracę z nadawcami telewizyjnymi. To dbanie o szczere i stabilne relacje z zespołami, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji. Łączymy kropki.
JACY JESTEŚMY
W naszym zespole sukces opieramy na naszym zaangażowaniu i determinacji. Kochamy to, co robimy a empatia, efektywność, niespożyta energia i otwartość na serdeczną współpracę wspierają naszą sieć relacji. W codziennym nastawieniu na długoterminowe cele, balansujemy między pracą głęboką a turbo kreatywnymi akcjami angażującymi naszych obecnych i przyszłych klientów.
NASZ DZIEŃ PRACY
Wciąga jak najlepszy serial, w którym główne role odgrywają nasi klienci. Kaskaderskie wyczyny, kultowe sceny i wielowątkowe dialogi z dynamicznymi zwrotami akcji, to nasza codzienność. Dzień pracy nie kończy się z wyłączeniem komputera. Nierzadko przesiadamy się na kanapę, żeby być na bieżąco z contentem, który oferujemy klientom.
DZIĘKI NAM
Tworzymy w INEA telewizję, którą sami chcemy oglądać. Dostarczamy naszym klientom wiele emocji związanych z wydarzeniami na świecie, edukacją, sportem, rozrywką. To usługa, którą mamy w domach i polecamy znajomym. Angażujemy się również w akcje społeczne organizowane przez naszych nadawców.
ŚCIEŻKA KARIERY
Niezależnie od drogi i doświadczeń ważne, żeby czuć miętę do telewizji. Dbając o współpracę oraz przywiązanie do detali, zrealizujesz nawet najbardziej wymagające zadania. Kluczowa jest dogłębna znajomość procesów w organizacji i orientacja w zachodzących zmianach na rynku. Działy License & Content oraz Trade Marketing ewoluowały z Programmingu, co jest najlepszym dowodem dynamiki pracy. To miejsce dla energicznych osób pełnych pasji, zaangażowania z doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi.
IT Operations Manager
Dobrzy ludzie od pomagania i rzeczy niemożliwych.
W pigułce
Jeśli dopiero co dołączyłeś do INEA, zapewne trafisz do nas, zanim rozpoczniesz pracę w swoim zespole. Zadbamy o to, abyś otrzymał sprzęt, którego potrzebujesz do wykonywania swoich codziennych obowiązków.
Jacy jesteśmy
Uwielbiamy kontakt z ludźmi, to przecież część naszej pracy! Jesteśmy wielozadaniowi i potrafimy poradzić sobie z każdym problemem. Łączymy w sobie kompetencje związane z infrastrukturą oraz systemami IT. Koleżanki i koledzy z innych działów, to nasi klienci. Jeżeli mielibyśmy porównać cała firmę do zespołu sportowego, to nasz dział pełni w nim rolę zaopatrzeniową i całego sztabu „medycznego”, gdzie każdego dnia staramy się dbać o możliwie najlepszą kondycję usług i sprzętu, jakie dostarczamy naszej drużynie INEA.
Dzień pracy
Połowa zespołu, czyli I Linia Wsparcia, obsługuje sprzęt i dostaje zadania związane z service deskiem oraz wsparciem aplikacyjnym. Zdarzające się awarie mają różne priorytety, musimy być elastyczni i reagować na zgłaszane problemy w odpowiedniej kolejności. Pozostała część zespołu, czyli II Linia Wsparcia, łączy zadania związane ze wsparciem aplikacyjnym oraz administracją systemów wewnętrznych. Jeśli coś nie wymaga dodatkowej ingerencji programisty, naprawiamy to my.
Dzięki nam
Nasi klienci wewnętrzni mają narzędzia, dzięki którym mogą wykonywać swoje codzienne zadania. Jesteśmy odpowiedzialni za to, żeby każdemu pracownikowi dostarczyć odpowiednie narzędzia do pracy - sprzęt komputerowy, potrzebne dostępy zarówno do systemów, jak i odpowiednich lokalizacji wewnętrznych w INEA Parku. Pomagamy konfigurować i instalować oprogramowanie, zweryfikujemy i poprawimy poprawność bazy danych czy funkcji. Dbamy o to, żeby odpowiednio wykorzystywać licencje, staramy się proponować nowe narzędzia, aby wszystkim pracowało się lepiej i efektywniej. We współpracy z podwykonawcami szukamy innowacyjnych rozwiązań, które mogą usprawnić działanie całej firmy.
Ścieżka kariery
Jesteśmy zorganizowani na dwie linie wsparcia, w której pracują Specjaliści Wsparcia IT oraz Starsi Specjaliści Wsparcia IT. Z uwagi na to, że nasza praca ma charakter zadaniowy, to możliwość rozwoju wynika głównie z różnorodności zadań i wyzwań, z jakimi mierzymy się każdego dnia. A jest ich sporo, ponieważ dziennie każdy z nas obsługuje kilkadziesiąt zgłoszeń od naszych pracowników. Mamy wiedzę o większości procesów zachodzących w organizacji, więc bardzo cenimy sobie propozycje ich usprawniania, wspierania oraz realizacje indywidualnych projektów, które mają w ostateczności wszystkim ułatwić i usprawnić pracę w INEA.
Account Manager SOHO
Nieustanie dbasz o nowych i aktualnych klientów. Nawet nie wiesz kiedy mija tydzień.
W pigułce
Zajmujemy się sprzedażą niestandardowych rozwiązań dla firm z segmentu SOHO, czyli Small Office Home Office. Nasi klienci to przedsiębiorcy prowadzący swoje własne, niewielkie biznesy, a dostarczane przez nas usługi pomagają im nierzadko zaistnieć na rynku i budować stabilną pozycję.
Jacy jesteśmy
Co najważniejsze – jesteśmy ultrawaleczni. W każdym miesiącu staramy się osiągać najlepsze wyniki. Z jednej strony to praca dla indywidualisty – w końcu masz swój własny cel do zrealizowania i każdego dnia robisz kolejny krok, aby być bliżej niego. Z drugiej strony to właśnie duch zespołowy pozwala nam każdego miesiąca osiągać tak wysoką sprzedaż. Każdy z nas ma swoje sposoby na pozyskanie klienta, zna unikalne argumenty, które do niego trafiają– takiego poziomu wiedzy nie osiągniesz samemu. Do tego potrzeby jest silny zespół, który zawsze udzieli Ci wsparcia.
Nasz dzień pracy
Nie ma stałego schematu działania. Łatwiej opisać cały tydzień pracy. Na początek planujemy w biurze gdzie trzeba pojechać, co należy zrobić, gdzie ewentualnie znajdują się firmy, które mogłyby skorzystać z naszego światłowodu. Potem ruszamy w teren i działamy poza biurem. To w firmie klienta negocjujemy, dopasowujemy najlepsze rozwiązania, podpisujemy umowy i świętujemy sukcesy.
Dzięki nam
Małe firmy mogą sprawnie funkcjonować. To dzięki naszym działaniom niewątpliwe poszerza się grono zadowolonych klientów INEA. Firmom korzystającym z naszych usług zapewniamy nowoczesne narzędzia do pracy, pomagamy im się rozwijać i gwarantujemy stałą opiekę.
Ścieżka kariery
Droga do awansu jest jasna i klarowna. Jeśli realizujesz swoje plany w stu procentach przez 6 z 9 miesięcy, to czeka Cię awans na wyższe stanowisko. Do działu SOHO możesz dostać się na różne sposoby – wysyłając do nas swoje CV lub biorąc udział w rekrutacji wewnętrznej. Ja zaczynałem karierę w INEA jako młodszy konsultant w Customer Care, a teraz obsługuję klientów biznesowych. W awansie pomogły mi wytrwałość w dążeniu do celu oraz swoboda w kontakcie z klientem – to kluczowe umiejętności, które na pewno przydadzą się każdemu, kto chce do nas dołączyć.
Customer Care Expert
Bez nudy i rutyny. Podejmujesz nowe wyzwania!
W pigułce
To do nas w pierwszej kolejności dzwonią klienci ze swoimi pytaniami, problemami i wątpliwościami, szczególnie jeśli borykają się z trudnościami technicznymi. Wszystkie sprawy staramy się rozwiązywać za jednym kontaktem – to złota zasada naszej infolinii.
Jacy jesteśmy
Zawsze otwarci na pomoc innym, pełni zrozumienia i pomysłów, jak ułatwiać życie naszym klientom. Lubimy wyzwania, nie ma dla nas rzeczy niemożliwych – jesteśmy w stanie odpowiedzieć na każde pytanie. Jak to robimy? Dużo rozmawiamy i dyskutujemy. Uważnie słuchamy, zadajemy mnóstwo pytań, a wszystko po to, aby jeszcze lepiej zrozumieć na czym zależy klientom.
Nasz dzień pracy
Każdego dnia odpowiadamy na przeróżne zapytania naszych klientów i rozwiązujemy ich sprawy – czasami rozmowa telefoniczna zajmuje nam kilka minut, czasami musimy poświęcić więcej uwagi i zdarza się nam rozmawiać o wiele dłużej. Robimy jednak wszystko, aby załatwić sprawę klienta przy jednym kontakcie. Słuchawki, dobre nastawienie i miły głos to nasze podstawowe narzędzia pracy. Dbamy też o to, aby wspierać się nawzajem w zespole w zakresie obsługi klienta i dzielić swoją wiedzą z nowymi osobami.
Dzięki nam
To dzięki nam klienci INEA mają zagwarantowaną szybką i sprawną pomoc w każdej sprawie. Potrafimy znaleźć odpowiedzi na najbardziej skomplikowane pytania i rozwiązać rzeczy niemożliwe.
Ścieżka kariery
Pracę można zacząć od stanowiska młodszego konsultanta. Ścieżka kariery jest bardzo przejrzysta – od samego początku wiesz, jakie musisz spełnić kryteria, aby awansować na wyższe stanowisko. Dzięki swojej pracy i zaangażowaniu w ciągu 10 miesięcy możesz dojść do najwyższego stanowiska w tym dziale, jakim jest Expert Customer Care.
Administrator Sieci i Usług
Pracujemy w myśl zasady: jeden za wszystkich, wszyscy za jednego.
W pigułce
Każdego dnia badamy stan sieci i reagujemy natychmiastowo, jeśli widzimy, że pojawia się zagrożenie dla stabilności działania usług u klientów.
Jacy jesteśmy
Nasz zespół to przeciwieństwo stereotypów, jakie krążą na temat pracowników IT czy techniki. Mamy duże poczucie humoru i potrafimy się śmiać z samych siebie. Praca z nami jest bardzo przyjemna. Jesteśmy komunikatywni i kreatywni, znamy się na rzeczy i chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniem. Razem zawsze znajdziemy rozwiązanie nawet na najbardziej skomplikowane i nieoczekiwane problemy.
Nasz dzień pracy
Każdy jest inny, tym Was chyba nie zaskoczymy. To, co danego dnia jest naszym priorytetem, uzależnione jest od tego, jak działa sieć i czy działanie usług w domu klienta jest zapewnione w takim zakresie, w jakim jesteśmy zobowiązani je dostarczać. Jeśli pojawiła się jakaś awaria, to cały zespół skupia się nad rozwiązaniem problemu w jak najkrótszym czasie. W spokojniejsze dni zajmujemy się m.in. optymalizacją konfiguracji usług abonenckich, automatyzacją procesów, konfiguracją nowych urządzeń sieciowych, monitorowaniem sieci, prowadzeniem szkoleń technicznych dla innych działów oraz zarządzaniem siecią firmową.
Dzięki nam
To właśnie my gwarantujemy, że zarówno klienci, jak i pracownicy mają dostęp do internetu. Stale czuwamy nad jakością wszystkich dostarczanych przez INEA usług. To dzięki nam internet jest tak szybki, jak pokazuje to ranking Speedtest.pl, obraz TV jest nieskazitelny, a rozmowy telefoniczne przebiegają bez zakłóceń.
Ścieżka kariery
Nasz dział to jedno z najlepszych miejsc do rozwoju zawodowego w INEA. Nasz przełożony doskonale odczytuje potencjał oraz potrzeby członków zespołu. Dzięki temu każdy dostaje zadania, którym jest w stanie sprostać, zaś mnogość technologii oraz urządzeń z którymi pracujemy na co dzień, pozwala na zdobywanie nowych umiejętności każdego dnia. Pracę możesz zacząć ze skromniejszym doświadczeniem na stanowisku Młodszy Administrator Sieci i Usług, a kolejne stopnie awansu to Administrator, Starszy Administrator i Ekspert/Team Leader.
Technical and System Support Specialist
Mimo powagi wykonywanych obowiązków, z nami też można się pośmiać.
W pigułce
Jesteśmy pierwszą linią wsparcia dla pracowników innych działów w zakresie rozwiązywania nietypowych spraw klientów. Działamy, gdy pojawiają się wymagające przypadki, a konsultanci z zespołu Customer Care lub technicy potrzebują konsultacji i potwierdzenia, że dane rozwiązanie dobrze się sprawdzi.
Jacy jesteśmy
Wiemy, że od naszej pracy zależy jak będzie funkcjonował system i jakiej jakości usługi będą dostarczane naszym klientom. Jesteśmy zatem dobrze zorganizowani i skupieni na tym, co mamy do zrobienia. Mimo ogromnej odpowiedzialności, w naszym dziale wszyscy są pogodni i pozytywnie nastawieni do innych i do swojej pracy. Każdy ma dużą, często unikatową wiedzę, więc chętnie sobie pomagamy i wspieramy się w rozwiązywaniu różnych problemów.
Nasz dzień pracy
Tutaj czas płynie bardzo szybko, ani się obejrzysz, a już minęło 8 godzin. Przede wszystkim wspieramy inne działy technicznie i systemowo, spędzamy dużo czasu rozmawiając przez telefon i pracując przy komputerze. Przygotowujemy raporty z naszych działań i weryfikujemy płatności. Dodatkowo też tropimy i naprawiamy wszelkie błędy, jakie pojawią się w systemie i utrudniają innym życie.
Dzięki nam
Ratujemy i udoskonalamy system. Dbamy o to, żeby faktury były zawsze naliczane prawidłowo. Wspieramy i pomagamy w pracy technikom. Dzięki naszemu zaangażowaniu w naprawę błędów systemowych, przyczyniamy się do udoskonalenia procesów obsługi klienta.
Ścieżka kariery
U nas rozwijasz się każdego dnia – zwykle gdy pojawia się błąd w systemie, to masz wrażenie, że już kiedyś go rozwiązywałeś i wiesz, o co chodzi. Niekiedy jednak sprawa okazuje się bardziej skomplikowana, niż wydawała się na początku i musisz naprawdę się wysilić, aby rozwiązać sprawę klienta. Jednak satysfakcja na koniec dnia jest ogromna. Ciągłe poszerzanie swojej wiedzy technicznej oraz dobra znajomość systemu może łatwo doprowadzić do awansu na stanowisko starszego specjalisty.
Sales Expert
Znasz swoje obowiązki, ale sam kreujesz sposób pracy, tak by był najbardziej efektywny.
W pigułce
Jesteśmy zespołem sprzedawców telefonicznych. Kontaktujemy się z naszymi klientami proponując im nowe rozwiązania i informując o możliwościach, dzięki którym będą mieli szerszy dostęp do rozrywki i internetu.
Jacy jesteśmy
Pełni pomysłów, jak zachęcić klientów do zakupu nowego, bogatszego pakietu i doskonale znający każdy aspekt naszej oferty. Kreatywni, bo nasi klienci uwielbiają nieszablonowe podejście i wyjątkowe traktowanie każdego z nich. Jako zespół zdecydowanie jesteśmy ze sobą zżyci. Lubimy się nie tylko zawodowo, ale też prywatnie. INEA bardzo często daje nam okazję to integracji z zespołem, dodatkowo zawsze dbamy o to, żeby dobrze powitać nowozatrudnione osoby. Tutaj jesteśmy jedną drużyna i gramy do tej samej bramki, więc musimy trzymać się razem!
Nasz dzień pracy
Klienci są bardzo różni, więc każdego dnia na nowo szukamy odpowiedzi na pytanie: „Co mogę zrobić, aby klient mógł skorzystać z nowej, jeszcze lepszej oferty. Oprócz wykonywania połączeń, na bieżąco weryfikujemy internetowe zgłoszenia od przyszłych i obecnych klientów z prośbą o kontakt. Obsługujemy zapytania i staramy się odpowiedzieć na zgłaszane potrzeby w możliwie najkrótszym czasie.
Dzięki nam
Dostarczamy klientom emocje, rozrywkę i pozwalamy przyjemnie spędzać czas. Dzięki naszym działaniom skracamy czas obsługi sprzedażowej do minimum. Klienci, którzy kontaktują się z nami za pośrednictwem formularza ze strony internetowej, chcą zamówić dla siebie usługi w najkorzystniejszym wariancie. Jesteśmy doświadczonymi pracownikami i dzięki temu INEA ma kilkuosobowy zespół, który sprawnie obsługuje bardzo dużą grupę różnorodnych klientów.
Ścieżka kariery
Wewnątrz działu mamy trzy stopnie gradacji. Pracę rozpoczyna się jako Junior Sales Specialist. Wraz z wydłużającym się stażem pracy, coraz większym doświadczeniem i lepszymi wynikami, awansujemy na stanowisko Sales Specialist, a później Sales Expert. W INEA prowadzone są również rekrutacje wewnątrz działów, więc z odpowiednimi kompetencjami można awansować nawet do kadry kierowniczej.
Polub nas na Facebooku i śledź na bieżąco pojawiające
się ogłoszenia. Sprawdź też nasze aktualne oferty.
Do zobaczenia w INEA!