Rok 2024 pokazuje, że INEA jest coraz bardziej widoczna na rynku dostaw usług światłowodowych i coraz bardziej doceniana. W pierwszym półroczu zdobyliśmy aż pięć statuetek w różnych ogólnopolskich konkursach i plebiscytach.
Przyznano nam tytuł Laureata w konkursie LOYALTY HEROES w kategorii The Best Customer-Centric Solutions. Jury doceniło funkcjonalność naszej aplikacji – Zarządzanie WiFi oraz Wsparcie Techniczne. To pierwsza nagroda dla aplikacji INEA i druga w niezwykle ważnym dla branży konkursie LOYALTY HEROES.
Z kolei LAUR KONSUMENTA/KLIENTA to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Przyznawany jest w wyniku przeprowadzanego od 20. lat plebiscytu powszechnej popularności produktów oraz usług. W tym roku przyznano nam tytuł LAUR KONSUMENTA/KLIENTA w kategorii Odkrycie Roku. To pierwszy tytuł dla nas w tym plebiscycie.
W maju br. zdobyliśmy dwie niezwykle ważne nagrody w obszarze obsługi klienta i contact center w konkursie POLISH CONTACT CENTER AWARDS. Zostaliśmy zwycięzcą w kategorii Obsługa Klienta w Kanałach Pisanych oraz otrzymaliśmy jedną z najważniejszych nagród wręczanych na tegorocznej gali – Grand Fresh Prix. Ponadto w tym konkursie otrzymaliśmy nominację w kategorii Efekt WOW. POLISH CONTACT CENTER AWARDS to najważniejszy konkurs polskiej branży contact center i customer care oraz customer service.
Ostatnią w tym półroczu, ale niekoniecznie w całym roku jest nagroda XVII edycji POLSKIEGO PROGRAMU JAKOŚCI OBSŁUGI. Głosami konsumentów zostaliśmy uhonorowani tytułem: Gwiazda Jakości Obsługi 2024. Godło Gwiazdy potwierdza, że nasz Zespół reprezentuje najwyższe standardy obsługi, a marka zyskała rekomendacje klientów w całym kraju.