Search
Obsługa Pomoc

Co to jest e‑rachunek?

e-rachunek to elektroniczna wersja tradycyjnego rachunku papierowego, udostępniany w Moja INEA w postaci pliku PDF. Zawiera dokładnie te same dane co rachunek papierowy i spełnia wszelkie wymogi prawne. Korzystanie z e-rachunku niesie ze sobą dodatkowe korzyści:

  • Masz szybki, całodobowy dostęp do informacji o wysokości rachunku od momentu jego wystawienia
  • Masz pewność, że nie utracisz dokumentu, dzięki jego przechowywaniu na naszych serwerach
  • Oszczędzasz miejsce, bo nie musisz już przechowywać dokumentu w formie papierowej
  • Otrzymujesz powiadomienie o jego wystawieniu w formie elektronicznej
  • Dbasz o środowisko

Pobierz e-rachunek

W celu sprawdzenia swojego rachunku:

  1. Zaloguj się do Moja INEA i przejdź do zakładki „Moje Płatności”.
  2. Wybierz „e-rachunek”.
  3. Kliknij przycisk „Pobierz e-rachunek” przy rachunku, który chcesz podejrzeć. Jeśli chcesz zobaczyć starsze rachunki, wybierz interesujący Cię okres na górze strony.
  4. Na nowej stronie pojawi się opis rachunku oraz przycisk umożliwiający pobranie pliku.

Aktywuj e-rachunek

Przejście na e-rachunek jest bardzo proste. Wystarczy, że skontaktujesz się z infolinią i zlecisz zmianę podczas rozmowy z konsultantem.



Nie zwlekaj i zadzwoń:

61 222 22 22

Korzyści posiadania MOJA INEA

  • Sprawdzisz saldo, faktury i swoje płatności
  • Zapłacisz online przelewem lub kartą
  • Uruchomisz usługi dodatkowe
  • Napiszesz do nas
Chat