Obsługa

Jak działamy, jak dbamy
o zdrowie Wasze
i naszych pracowników

#zostanwdomu

PRACUJEMY ZDALNIE I JESTEŚMY DLA WAS DOSTĘPNI

Aplikacja INEA

Zadzwoń lub napisz przez aplikację.
Jesteśmy dostępni 24h/dobę. W aplikacji zarządzasz swoim kontem, masz dostęp do rachunków i szybkich form płatności.
To tu dostaniesz komunikaty techniczne.
Bądź na bieżąco.

Pobierz już dziś!

LiveChat

Chat to wygodny sposób na to, aby uzyskać nasze wsparcie. Pomożemy w kwestiach technicznych, odpowiemy na pytania związane z płatnościami oraz umową.

Nasi pracownicy są dostępni 24h/dobę.

Infolinia

W tym trudnym okresie czas oczekiwania na połączenie może być wydłużony.
Prosimy o wyrozumiałość.

Infolinia jest czynna:
od poniedziałku do piątku
w godzinach 8:00–18:00
61 222 22 22

Zdrowie naszych pracowników i klientów jest dla nas najważniejsze!

Zdrowie

W związku z COVID-19 powołalimy specjalny zespół, który na bieżąco śledzi wszystko to, co się dzieje i szybko podejmuje kolejne działania. Dbamy też o to, aby wszyscy nasi pracownicy byli w pełni sił w siedzibie firmy znalazły się środki do dezynfekcji rąk, pojawiły się też komunikaty przypominające o tym, jak dbać o zdrowie i higienę.

Home Office

Obecnie zdecydowana większość z nas pracuje zdalnie. Codziennie odbywamy około 1000 spotkań online. Aby zagwarantować Wam stabilny dostęp do usług nasi pracownicy czuwają nad ich działaniem z domu, gdzie mogą bezpiecznie monitorować działanie sieci, dbać o klientów i wykonywać swoje obowiązki.

#zostanwdomu

Instalacja i serwis

Wyposażyliśmy techników i instalatorów pracujących w terenie w środki ochrony osobistej, takie jak maseczki oraz płyny do dezynfekcji rąk. Dla ochrony zdrowia naszych pracowników i odwiedzanych przez nich klientów wprowadziliśmy także specjalne procedury i środki bezpieczeństwa. Dlatego prosimy, jeśli czujesz, że Twój stan zdrowia nie pozwala na wizytę technika – daj nam znać! Wybierzemy nowy, dogodny i przede wszystkim bezpieczny termin.

Działamy zdalnie

Jak największą liczbę zgłoszeń technicznych staramy się rozwiązywać zdalnie. Wpływa to na skrócenie czasu obsługi i daje możliwość skierowania techników tam, gdzie ich obecność jest niezbędna, by usługi działały prawidłowo.
Rekomendujemy, aby wszyscy klienci kontaktowali się z nami zdalnie (przez aplikację INEA, LiveChat Facebook lub telefonicznie), co nieco wydłuża czas naszych reakcji – przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość. Ta sytuacja jest trudna dla nas wszystkich.

#zostanwdomu z Inea

Rozwiązania do domu, pracy, rozrywki i nauki.
Teraz jeszcze bardziej potrzebne.

Telewizja HIWAY 4K

Z telewizją HIWAY to Ty decydujesz, kiedy i co oglądasz.
Oczywiście wszystko po światłowodzie.

Dowiedz się więcej

VOD

Kinowe premiery w Twojej domowej wypożyczalni.
„Sala Samobójców. Hejter”, „Boże ciało”, „Pan T” i wiele innych.

Wybierz VOD na pilocie

INEA Online TV

Oglądaj ponad 100 kanałów na komórce, tablecie, komputerze.
Z kuchni, biura, salonu, tarasu... ale wyjątkowo nie wychodź z domu.

Światłowód 1 Gb/s

Najszybszy Internet w Polsce według rankingu ®
Teraz jeszcze bardziej potrzebny.

Dowiedz się więcej

Wi-Fi Premium

To niewielkie urządzenie, wzmacnia sygnał i zapewnia Wi-Fi w całym domu. Dzięki temu masz Internet w każdym pokoju i na każdym piętrze.

Dowiedz się więcej

Telefonia komórkowa

Bądź w kontakcie z bliskimi. Codziennie. Nielimitowane rozmowy, smsy i mmsy + 10 GB Internetu za 24,90 zł. Chcesz więcej?

Dowiedz się więcej

Internet z dobrej strony

Katalog dobrych stron w Internecie zweryfikowanych przez pedagogów i psychologów. Dla uczniów, rodziców i nauczycieli. Dla małych odkrywców.

Dowiedz się więcej

Bądź na bieżąco. Bądź online.

Śledź nas na portalu Facebook, Instagram oraz LinkedIn. Tam dowiesz się o aktualnych oknach otwartych, promocjach, konkursach i innych działaniach.

Pytania i odpowiedzi

Dajemy Ci dostęp do wygodnych i bezpiecznych metod płatności na stronie moja.inea.pl oraz w aplikacji INEA, za pośrednictwem których możesz dokonać płatności przy pomocy przelewu, płatności BLIK lub kartą. Możesz także zlecić przelew korzystając ze strony swojego banku na numer konta wskazany na rachunku od INEA.
Wykaz aktualnie otwartych salonów znajdziesz na naszej stronie https://www.inea.pl/obsluga-klienta/salony-inea. Pamiętaj, że większość spraw załatwisz poprzez aplikację INEA.
Tak. Śledź nas na portalu Facebook, gdzie informujemy o włączanych oknach otwartych na kanały premium i paczki tematyczne i innych udogodnieniach przygotowanych na okres pandemii. Bez zmian do Twojej dyspozycji pozostaje nasza infolinia sprzedażowa pod numerem 730 20 20 20. Zadzwoń i zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy!
Ofertę możesz zaktualizować w dowolnym momencie dzwoniąc na naszą infolinię sprzedażową pod numerem 730 20 20 20. Tam również możesz zamówić usługi, jeśli jeszcze ich nie posiadasz.
W czasie, gdy zdecydowana większość z nas pracuje w swoich domach dostęp do stabilnych usług wydaje się niezbędny. Nasi technicy bez zmian pracują w terenie, aby wykonywać serwis i zapewniać podłączenia naszych usług. Dbamy o ich zdrowie i o Wasze usługi, dlatego wprowadziliśmy specjalne procedury i środki bezpieczeństwa. Jeśli czujesz, że Twój stan zdrowia nie pozwala na wizytę technika – daj nam znać! Wybierzemy nowy, dogodny i przede wszystkim bezpieczny termin.
Chat