Jak wygląda zwrot sprzętu w INEA
Złożyłeś wypowiedzenie usług INEA, a Twoja umowa jest już zakończona? Oto, co musisz wiedzieć.
- Home
- Jak wygląda zwrot sprzętu w INEA
Po zakończonej umowie masz 14 dni na zwrócenie wymaganych sprzętów.
Do zwrotu są urządzenia należące do INEA, w tym w szczególności:
- HomeGateway – Router
- Modem Internetowy
- Dekoder + Pilot
- Karta do dekodera (za wyjątkiem dekodera HIWAY, który nie posiada karty)
- Moduł CAM + karta
- Zasilacze i przewody zasilające
- Okablowanie
Nie wszystko musisz zwracać!
Jeśli posiadasz sprzęt od INEA, który spędził u Ciebie wiele lat, sprawdź TUTAJ, czy podlega on zwrotowi. Jeśli nie – zutylizuj go zgodnie z zasadami utylizacji elektrośmieci.
Jeśli nie masz pewności, jakie sprzęty posiadasz, sprawdź ich nazwy na naklejce znajdującej się najczęściej pod spodem lub z tyłu urządzenia.
Sprzęty, których nie należy zwracać
Są to sprzęty nienależące do INEA. Jeśli nie planujesz korzystać z usług światłowodowych, odłącz urządzenie z prądu i pozostaw je na miejscu.Upewniłeś się, że sprzęt, który posiadasz podlega zwrotowi? Postępuj wg instrukcji:
- Krok 1
Odłącz urządzenie z prądu.
- Krok 2
Ostrożnie wyjmij kabel światłowodowy, ethernetowy lub koncentryczny z gniazdka, a następnie z urządzenia.
- Krok 3
Odepnij lub odkręć resztę okablowania. Szczególnie uważaj na światłowód i kabel koncentryczny.
- Krok 4
Spakuj urządzenie do dowolnego opakowania, nie musi być oryginalne.
Sprzęt do zwrotu już spakowany?
Zobacz, w jaki sposób możesz go zwrócićPrzesyłka na własny koszt
Wyślij paczkę na własny koszt, pocztą lub kurierem, na adres:INEA sp. z o.o. ul. Wierzbowa 84, 62-081 Wysogotowo
z dopiskiem: ZWROT SPRZĘTU
Nie ma możliwości zwrotu sprzętu w salonie INEA oraz w siedzibie firmy.