Jak wygląda zwrot sprzętu w INEA

Złożyłeś wypowiedzenie usług INEA, a Twoja umowa jest już zakończona? Oto, co musisz wiedzieć.

Po zakończonej umowie masz 14 dni na zwrócenie wymaganych sprzętów.

  • Do zwrotu są urządzenia należące do INEA, w tym w szczególności:

    • HomeGateway – Router
    • Modem Internetowy
    • Dekoder + Pilot
    • Karta do dekodera (za wyjątkiem dekodera HIWAY, który nie posiada karty)
    • Moduł CAM + karta
    • Zasilacze i przewody zasilające
    • Okablowanie

Nie wszystko musisz zwracać!

  • Lista sprzętów bezzwrotnych

    Jeśli posiadasz sprzęt od INEA, który spędził u Ciebie wiele lat, sprawdź TUTAJ, czy podlega on zwrotowi. Jeśli nie – zutylizuj go zgodnie z zasadami utylizacji elektrośmieci.

    Jeśli nie masz pewności, jakie sprzęty posiadasz, sprawdź ich nazwy na naklejce znajdującej się najczęściej pod spodem lub z tyłu urządzenia.

Sprzęty, których nie należy zwracać

Są to sprzęty nienależące do INEA. Jeśli nie planujesz korzystać z usług światłowodowych, odłącz urządzenie z prądu i pozostaw je na miejscu.

Upewniłeś się, że sprzęt, który posiadasz podlega zwrotowi? Postępuj wg instrukcji:

  • Krok 1

    Odłącz urządzenie z prądu.

  • Krok 2

    Ostrożnie wyjmij kabel światłowodowy, ethernetowy lub koncentryczny z gniazdka, a następnie z urządzenia.

  • Krok 3

    Odepnij lub odkręć resztę okablowania. Szczególnie uważaj na światłowód i kabel koncentryczny.

  • Krok 4

    Spakuj urządzenie do dowolnego opakowania, nie musi być oryginalne.

Sprzęt do zwrotu już spakowany?

Zobacz, w jaki sposób możesz go zwrócić

Przesyłka na własny koszt

Wyślij paczkę na własny koszt, pocztą lub kurierem, na adres:
INEA sp. z o.o. ul. Wierzbowa 84, 62-081 Wysogotowo
z dopiskiem: ZWROT SPRZĘTU

Nie ma możliwości zwrotu sprzętu w salonie INEA oraz w siedzibie firmy.

Pamiętaj, by zmieścić się w terminie 14 dni od zakończenia umowy, w przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do naliczenia kary za brak zwrotu sprzętu w terminie.