Search
Obsługa Pomoc

Polityka Prywatności

Aplikacji INEA

  1. Prezentowana Polityka Prywatności Aplikacji INEA (dalej: „Polityka”) przedstawia zasady pozyskiwania i wykorzystywania przez INEA Sp. z o.o. z siedzibą w Wysogotowie (dalej: „INEA”) informacji, w tym danych osobowych osób korzystających z Aplikacji INEA (dalej: „Aplikacja”).
  2. Polityka została udostępniona w Aplikacji. Polityka stanowi integralną cześć Regulaminu Aplikacji (dalej: „Regulamin”) również dostępnego w Aplikacji.
  3. Definicje użyte w Regulaminie mają zastosowanie do Polityki, chyba że określone wyrażenia lub zwroty zostały bezpośrednio w Polityce zdefiniowane inaczej.

 

§ 1 Informacje o Administratorze danych osobowych

§ 2 Dane kontaktowe Administratora i Inspektora Ochrony Danych

§ 3 Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

§ 4 Zakres i sposób przetwarzania informacji, w tym danych osobowych

  • Podstawowe informacje
  • Uprawnienia aplikacji
  • Dostęp do informacji oraz danych i możliwość dokonania zmian
  • Weryfikacja dostępności usług i złożenie zamówienia
  • Czat w Aplikacji
  • Formularz kontaktowy w Aplikacji
  • Połączenia z infoliniami obsługi klienta w Aplikacji
  • Wyszukiwarka salonów w Aplikacji
  • Płatności w Aplikacji
  • Poleć znajomemu

§ 5 Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu

§ 6 Informacje o odbiorcach danych osobowych  i podmiotach, którym możemy udostępniać dane osobowe

§ 7 Informacje o możliwości przekazania danych do organizacji międzynarodowych i państw spoza  Europejskiego Obszaru Gospodarczego

§ 8 Okres przechowywania danych osobowych  i kryteria ustalania tego okresu

§ 9 Uprawnienia Podmiotu danych

§ 10 Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

§ 11 Zmiany w Polityce

§ 1 Informacje o Administratorze danych osobowych

 

INEA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wysogotowie, ul. Wierzbowa 84, Wysogotowo, 62-081 Przeźmierowo, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerami: KRS 0000861001, REGON: 387080789, NIP: 7812013054 (zwana dalej: „INEA” lub „Administrator”) jest administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”).

 

§ 2 Dane kontaktowe Administratora i Inspektora Ochrony Danych

 

  1. W każdej chwili mogą Państwo skontaktować się z nami w sprawach związanych z ochroną danych osobowych – korespondencyjnie pod adresem INEA Sp. z o.o. Wysogotowo, ul. Wierzbowa 84, 62-081 Przeźmierowo, dzwoniąc pod numer infolinii +48 61 222 22 22 lub odwiedzając osobiście jeden z salonów, których adresy znajdują się na stronie internetowej Administratora www.inea.pl.
  2. Do Państwa dyspozycji jest również nasz Inspektor Ochrony Danych pod adresem poczty elektronicznej: [email protected].

 

§ 3 Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

 

Możemy przetwarzać Państwa dane osobowe, aby umożliwić Państwu założenie konta i logowanie się w Aplikacji, jak również, aby przedstawić Państwu informacje na temat świadczonych usług, w tym informacje handlowe oraz umożliwić Państwu zamówienie usług, zadawanie pytań i uzyskanie na nie odpowiedzi, ponadto w celu przekierowania Państwa do operatora pośredniczącego w płatnościach, na podstawie:

  1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w celu zawarcia lub wykonania łączącej nas umowy (o świadczenie usług drogą elektroniczną);
  2. art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w celu wypełniania ciążących na nas obowiązków prawnych takich jak przykładowo zapewnienia bezpieczeństwa Usług czy rozpatrywania reklamacji;
  3. art. 6 ust. 1 lit. f RODO – w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów naszych i naszych partnerów (podmiotów wchodzących w skład grupy przedsiębiorstw) takich jak:
    1. zapewnienia wysokiej jakości świadczonych Usług;
    2. zapewnienia bezpieczeństwa Usług oferowanych lub udostępnianych przez sieci i systemy teleinformatyczne;
    3. prowadzenia statystyk;
    4. analizowania danych, m.in. na potrzeby usprawniania świadczonych Usług.
  4. art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w innych celach, wówczas, gdy wyrazili Państwo na to zgodę.



§ 4 Zakres i sposób przetwarzania informacji, w tym danych osobowych

 

Podstawowe informacje

  1. Do identyfikacji służy nam ‘INEAMobileApplicationId’ – jest to identyfikator generowany w procesie rejestracji/aktywacji Aplikacji; Instance ID Aplikacji ważny jest do czasu kolejnej aktywacji aplikacji, nie jest on w żaden sposób powiązany z urządzeniem (jest to losowy ciąg znaków). Do komunikacji pomiędzy serwerami INEA a urządzeniem mobilnym przed zalogowaniem jest wykorzystywane rozwiązanie podobne do cookie/tokena na bazie Instance ID, niezbędne do utrzymania konfiguracji widgetów przed zalogowaniem.
  2. Do komunikacji pomiędzy serwerami INEA a urządzeniem mobilnym po zalogowaniu są wykorzystywane lub technicznie przekazywane następujące informacje:
    1. identyfikator instalacji/aktywacji Aplikacji (wspomniany wyżej Instance ID),
    2. informacja o języku urządzenia mobilnego (Accept-Language),
    3. informacja o wykorzystywanej platformie (iOS/ANDROID),
    4. informacja, czy urządzenie mobilne korzysta z serwisów Google czy Huawei (GMS lub HMS, Mobile Services),
    5. informacja o numerze wersji Aplikacji,
    6. typ/rodzaj urządzenia mobilnego (User-Agent),
    7. „token”, który weryfikuje sesję na urządzeniu mobilnym, w tym sprawdza, czy sesja wciąż trwa i jest ważna (Authorization token).
    8. W komunikacji między Aplikacją i naszymi systemami wykorzystujemy mechanizmy szyfrujące. Dzięki temu dane przesyłane przez sieć są bezpieczne.
    9. W Aplikacji działa narzędzie analityczne Firebase Analytics, którego dostawcą jest Google Ireland Limited z siedzibą w Dublinie („Google”). Działanie narzędzia podlega zasadom zbierania i przetwarzania danych, które Google publikuje pod adresem: https://firebase.google.com/support/privacy. Zbierane informacje nie są przypisywane konkretnym Użytkownikom Aplikacji. Zapisywane są informacje o tym, jak użytkownicy korzystają z Aplikacji, a następnie opracowywane są na ich podstawie dane statystyczne. Otrzymane statystyki służą nam wyłącznie do naprawiania błędów w Aplikacji i ulepszania jej działania.

 

Uprawnienia aplikacji

  1. W przypadku chęci skorzystania z niektórych Usług za pomocą Aplikacji, niezbędne będzie przyznanie Aplikacji dostępu do określonych uprawnień lub funkcji Państwa urządzenia mobilnego. Poniżej wymieniamy takie sytuacje:
    1. panel powiadomień w celu przesyłania powiadomień push (np. o wystawionym nowym rachunku za usługi),
    2. zdjęcia (czy inne pliki) w celu załączenia dokumentu do np. zgłoszenia usterki lub w przypadku chęci ustawienia swojego awatara,
    3. aparat w celu załączenia zdjęć lub filmów wideo do np. zgłoszenia usterki,
    4. lokalizacja potrzebna jest w przypadku chęci weryfikacji dostępności usług, jeśli nie chcą Państwo ręcznie wpisywać adresu oraz w celu znalezienia najbliższego Salonu.
    5. W zależności od modelu urządzenia i systemu operacyjnego urządzenia, uprawnienia akceptuje się przed instalacją Aplikacji lub przed użyciem danej funkcjonalności. Uprawnienia nadane Aplikacji są widoczne w panelu ustawień urządzenia. Z tego też poziomu można dokonać ich modyfikacji lub je odwołać, przy czym wówczas należy liczyć się z utratą danej usługi w Aplikacji. Uprawnienia Aplikacji można odwołać też poprzez odinstalowanie Aplikacji.
    6. Mogą Państwo skorzystać z logowania do Aplikacji z wykorzystaniem odcisku palca lub obrazu twarzy, wówczas nie będzie wymagane podawanie ustalonego hasła. W tym celu należy przyłożyć palec do czytnika w urządzeniu mobilnym. Jeśli odcisk będzie zgodny ze wzorcem zapisanym uprzednio w pamięci urządzenia, nastąpi poprawne zalogowanie do Aplikacji. Analogicznie proces ten wygląda przy skanie twarzy. Dane linii papilarnych czy obraz twarzy przechowywane są tylko lokalnie na Państwa urządzeniu, Administrator nie przetwarza tych danych.
    7. Sesja w Aplikacji wygasa automatycznie, to znaczy, że po upływie 15 minut, w trakcie których nie podejmą Państwo żadnej czynności, zostaną Państwo wylogowani.

 

Dostęp do informacji oraz danych i możliwość dokonania zmian

W przypadku gdy są Państwo naszymi Klientami, otrzymają Państwo dostęp do informacji dotyczących m.in. świadczonych usług, wystawionych rachunków, płatności, bieżącego salda, wystąpienia awarii czy bilingów. Dostęp dotyczyć będzie także Państwa danych osobowych. Mogą Państwo dokonywać z poziomu Aplikacji zmian w szczególności danych kontaktowych czy udzielonych zgód.

 

Weryfikacja dostępności usług i złożenie zamówienia

  1. Mogą Państwo zweryfikować, czy pod podanym przez Państwo adresem Administrator świadczy usługi telekomunikacyjne, a jeśli tak to jakie. Zamiast wpisywać adres mogą Państwo udostępnić swoją lokalizację – wówczas Aplikacja zapyta się o możliwość dostępu do lokalizacji Państwa urządzenia na zasadach wybranych przez Państwo, w zależności od urządzenia i systemu, mogą to być sformułowania np. „Podczas używania aplikacji”, „Tylko tym razem” lub „Nie zezwalaj”. Jeśli nie zezwolą Państwo na dostęp do lokalizacji, wówczas nie będą mogli Państwo skorzystać z tej funkcji i będą Państwo musieli wpisać ręcznie adres, jeśli zechcą Państwo skorzystać z tej usługi. W przypadku udostępnienia lokalizacji, mogą Państwo zmienić zasady jej udostępnienia w ustawieniach urządzenia.
  2. W przypadku dostępności usług pod danym adresem (ewentualnie dostępności usług mobilnych) i chęci złożenia zamówienia na wybrane usługi, Użytkownik podaje swoje dane osobowe w zakresie wskazanym w udostępnionym w kolejnym kroku w Aplikacji formularzu. W miejscu tym znajdą Państwo informacje nt. przetwarzania danych osób, które zdecydowały się złożyć zamówienie na usługi. Użytkownik ma możliwość także odznaczenia wybranych zgód.
  3. Klienci za pomocą Aplikacji mogą zamówić usługi dodatkowe.

 

Czat w Aplikacji

  1. W przypadku gdy są Państwo naszymi Klientami mogą Państwo prowadzić rozmowy
    z naszymi konsultantami za pośrednictwem czatu (z wykorzystaniem Live Chat). Informujemy, że rozmowy te są rejestrowane. Informacje o prowadzonej rozmowie, jej przebieg i treść przechowywane są dla zapewnienia wysokiej jakości świadczonych Usług, w celach dowodowych oraz szkolenia personelu.
  2. W celu skorzystania z tej usługi, możemy prosić Państwa o podanie danych identyfikacyjnych (imię i nazwisko) oraz danych kontaktowych (adres poczty elektronicznej), a jeżeli kontaktują się Państwo z nami jako osoby korzystające ze świadczonych przez nas usług telekomunikacyjnych (internetu, telefonii, telewizji) o dodatkowe dane osobowe i informacje, w tym objęte tajemnicą telekomunikacyjną, aby należycie Państwa zidentyfikować i móc udzielić Państwu informacji lub zrealizować Państwa wnioski.
  3. Dostawcą czatu jest LiveChat Ltd. z siedzibą w Bostonie, w Stanach Zjednoczonych w związku z czym informacje i dane osobowe, w których posiadanie weszliśmy my i LiveChat mogą być przetwarzane w tym państwie spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, na co wyrażają Państwo zgodę, jeżeli zdecydują się Państwo na skorzystanie z tej usługi. Jeżeli nie wyrażają Państwo na to zgody, prosimy o kontakt z nami w inny sposób, spośród wymienionych w § 2 Polityki (tj. telefonicznie, drogą poczty elektronicznej, osobiście lub korespondencyjnie). Więcej informacji na ten temat przetwarzania danych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym znajduje się w § 7 Polityki.

 

Formularz kontaktowy w Aplikacji

  1. W przypadku gdy są Państwo naszymi Klientami, mogą Państwo skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy.
  2. Jeżeli wysyłają nam Państwo zapytanie w celu otrzymania informacji o świadczonych przez nas usługach, możemy przedstawić Państwu naszą ofertę, zawierającą informacje handlowe. Wysłanie takiego zapytania traktować będziemy jako wyrażenie jednorazowej zgody na dostarczenie informacji handlowej.

 

Połączenia z infoliniami obsługi klienta w Aplikacji

Jeśli będą chcieli Państwo skorzystać z połączenia z infoliniami obsługowymi bezpośrednio z Aplikacji, Aplikacja przekieruje Państwa do funkcjonalności połączenia Państwa na telefonie, sama Aplikacja nie będzie miała uprawnień do tej funkcji.

 

Wyszukiwarka salonów w Aplikacji

Jeżeli skorzystają Państwo z wyszukiwarki salonów w Aplikacji, udostępnione zostaną Państwu podstawowe informacje na temat wybranego Salonu. Mogą Państwo zadzwonić do wybranego Salonu – wówczas Aplikacja przeniesie Państwa do funkcjonalności połączenia na telefonie, sama Aplikacja nie będzie miała uprawnień do tej funkcjonalności. Dodatkowo mogą Państwo skorzystać z przekierowania do nawigacji Google (jeśli mają ją Państwo zainstalowaną na swoim urządzeniu mobilnym) celem wyznaczenia trasy do Salonu, co będzie wiązać się z przekazaniem danych tej firmie. Polityka prywatności Google znajduje się pod linkiem: https://policies.google.com/privacy?hl=pl.

 

Płatności w Aplikacji

Za pośrednictwem Aplikacji umożliwiamy Państwu dokonywanie płatności z tytułu świadczenia usług telekomunikacyjnych. Operatorem płatności jest PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu działająca pod marką Przelewy24. W przypadku PayPro polityka prywatności tego podmiotu znajduje się pod linkiem: https://www.przelewy24.pl/obowiazek-informacyjny-rodo-platnicy. W celu obsługi płatności udostępniamy temu podmiotowi kwotę transakcji, walutę oraz adres Państwa poczty elektronicznej.

Poleć znajomemu

Za pośrednictwem Aplikacji umożliwiamy Państwu przesłanie linku do podstrony serwisu www.inea.pl, na której znajdują się informacje dotyczące funkcjonalności Aplikacji oraz wskazane są sklepy, z których można pobrać Aplikację. W przypadku tej usługi Aplikacja nie pobiera żadnych danych oprócz samej informacji o skorzystaniu z tej usługi,
a następuje przekierowanie do domyślnego mechanizmu udostępniania linku zgodnego
z systemem operacyjnym na Państwa urządzeniu.

 

§ 5 Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji,
w tym o profilowaniu

 

Nie podejmujemy wobec Państwa decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie dokonujemy profilowania Państwa danych osobowych.

 

§ 6 Informacje o odbiorcach danych osobowych
i podmiotach, którym możemy udostępniać dane osobowe

 

  1. Udostępniamy Państwa dane osobowe wyłącznie, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia dla Państwa usług i w granicach prawa powszechnie obowiązującego, podmiotom gwarantującym bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych.
  2. Państwa dane osobowe możemy udostępniać:
    1.  naszym podwykonawcom, tj. podmiotom zapewniającym obsługę lub udostępniającym nam systemy teleinformatyczne; podmiotom świadczącym dla nas usługi doradcze w tym prawne, podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską, agencjom reklamowym;
    2. naszym partnerom, tj. podmiotom wchodzącym w skład grupy przedsiębiorstw – do wewnętrznych celów administracyjnych.
  3. Jeżeli wymagało będzie tego od nas prawo, Państwa dane osobowe mogą zostać ujawnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, w tym sądom i prokuraturom.

 

§ 7 Informacje o możliwości przekazania danych do organizacji międzynarodowych i państw spoza
Europejskiego Obszaru Gospodarczego

 

Jak już wskazaliśmy powyżej, w informacjach na temat współpracy z naszymi dostawcami narzędzi i serwisów społecznościowych, takimi jak LiveChat – mogą oni przetwarzać Państwa dane osobowe poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) ze względu na to, że mają siedziby w Stanach Zjednoczonych lub ich spółki podlegają choćby pośrednio prawu tego kraju, a co się z tym wiąże mogą być zobowiązane do ujawnienia informacji organom państwowym.

 

Dobierając dostawców dbamy o to, aby gwarantowali oni wysoki stopień ochrony danych osobowych. Gwarancje te wynikają w szczególności z zobowiązania do stosowania standardowych klauzul umownych przyjętych przez Komisję Europejską. Podstawą transferu może być także decyzja Komisji Europejskiej stwierdzająca odpowiedni stopień ochrony wydana na podstawie art. 45 ust. 3 RODO.

 

§ 8 Okres przechowywania danych osobowych
i kryteria ustalania tego okresu

 

Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez nas w okresie obowiązywania łączących nas umów (o świadczenie usług drogą elektroniczną). Następnie po ich zakończeniu i ograniczeniu ich zakresu do danych niezbędnych do wypełniania ciążących na nas obowiązków prawnych, przetwarzane będą w okresie wskazanym w przepisach prawa powszechnie obowiązującego lub zgodnie z kryteriami w nich wyznaczonymi.
W tym samym okresie Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celach realizacji prawnie uzasadnionych interesów naszych i naszych partnerów, jeżeli nie sprzeciwią się Państwo temu. Ponadto, gdy istniały będą ważne, prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Jeżeli przetwarzamy Państwa dane osobowe na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody, będziemy robili to nie dłużej niż do chwili, w której taką zgodę Państwo wycofają.


§ 9 Uprawnienia Podmiotu danych

 

  1. W związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych, przysługują Państwu uprawnienia, które przedstawiamy poniżej. Jeżeli zechcą Państwo skorzystać z któregokolwiek z nich, prosimy o kontakt z nami w wygodnej dla Państwa formie.
  2. Przysługują Państwu uprawnienia do:
  3. uzyskania potwierdzenia czy przetwarzamy Państwa dane osobowe lub dostępu do danych osobowych oraz uzyskania kopii przetwarzanych przez nas Państwa danych osobowych,
  4. dokonania sprostowania danych nieprawidłowych lub uzupełnienia danych niekompletnych.
    1. W sytuacjach określonych w prawie ochrony danych osobowych oraz w zakresie tam wskazanym, zrealizujemy ponadto Państwa uprawnienia do:
    2. usunięcia danych osobowych,
    3. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    4. przeniesienia danych osobowych,
    5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
      1.   Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody, mogą Państwo tę zgodę w każdej chwili wycofać.
      2.   Odpowiedzi udzielamy niezwłocznie nie później niż w ciągu miesiąca od dnia wystąpienia przez Państwa z wnioskiem o realizację wybranego uprawnienia lub uprawnień. W tym samym czasie poinformujemy Państwa, jeżeli jednak z uwagi na skomplikowany charakter wniosku lub liczbę zgłoszeń zmuszeni będziemy przedłużyć ten termin o okres do maksymalnie dwóch kolejnych miesięcy.
      3.   Każdorazowo podczas składania przez Państwa wniosku o realizację któregokolwiek z uprawnień prosimy Państwa o podanie danych osobowych pozwalających Państwa zidentyfikować, aby nie udostępniać informacji Państwa dotyczących osobom nieuprawnionym.

 

§ 10 Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

 

Dokładamy wszelkich starań, aby przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywało się w sposób zgodny z przepisami prawa. Jeżeli jednak uznają Państwo, iż dopuściliśmy się naruszenia, mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

§ 11 Zmiany w Polityce

 

  1. Niniejsza Polityki prywatności ma zastosowanie od dnia 27 września 2023 r.
  2. Polityka może być okresowo aktualizowana. Aktualna wersja dostępna jest zawsze
    w Aplikacji.


Chat